Срок регистрации домена 88MEDIA.RU закончился

Услуга по регистрации доменного имени 88MEDIA.RU временно не предоставляется.

Продлить домен

Если администратор домена не продлит регистрацию, домен освободится.

Whois 88MEDIA.RU

Авторизация



Регистрация | Забыли свой пароль?

Поиск

Temptations 2 Pac



На этой страницу вы можете скачать Temptations - 2 Pac mp3, слушать онлайн, найти текст песни и смотреть клипы.

Исполнитель: 2 Pac

Название песни: Temptations

Продолжительность mp3: 05:00

Дата добавления: 2015-02-27

Текст просмотрен: 575



Скачать

Другие песни исполнителя 2 Pac


Текст песни:

Текст:

Yo Mo Bee main, drop that shit!

"Heyyyy! Heyy-ayyaahhyy" --&62; Erick Sermon (Redman's "Watch Yo' Nugget")
(sample repeats until first verse)

You know what time, boo-yaow
I know it's time for you
So grab one by the hand youknowhatI'msayin
And uhh, throw up that finger
Ay yo yo yo throw y'all fingers up!
Thug style baby, Thug style y'know?

Verse One:

Tell me baby are you lonely? Don't wanna rush ya
I can help ya if ya only, let me touch ya
If I'm wrong love tell me, cause I get caught up
and the life I live is Hell see, I never thought I'd see
the day when I would calm down, you ain't heard
I've been known to clown and Get Around, that's my word
See you walkin and you lookin good, yes indeed
Got a body like a sex fiend, you're killin me
witcha attitude to match right, don't be phony
cause I hate when you act like, you don't know me
I've be stressin in the spotlight, I want the fame
but the industry's a lot like, a crap game
Ain't no time for commitment, I gotta go
Can't be wit you every minute miss, another show
And even though I'm known for my one night stand
I wanna be an honest man, but temptations go...

"Heyyyy! Heyy-ayyaahhyy" --&62; Erick Sermon (Redman's "Watch Yo' Nugget")
(sample repeats until second verse)

Throw up the finger!
And all my homies go..
Throw them the finger!
Ya know what baby it's like

singing

I know you've been searchin for someone
To make you happy, and get the job done
You say you need it, a man with money
But I can't be there, and will you still care

Verse Two:

Will I cheat or will I be committed, heaven knows
Gettin weak and I wanna hit it, so here I go
in my ride and I'm all in, gettin high
I can hear the people callin, I'm passin by
Everybody knows I'm ball-in, and to God
Gotta keep myself from fall-in, but it's hard
All the cuties know I'm under pressure, what do I do
Gettin shaky when she pull the dress up, and say it's cool
Should I stroke or should I wait a while, you decide
If you tell me that you don't want it, that's a lie
Move close and let me whisper, some dirty words
in your ears as I kiss ya, on every curve
Slow down baby don't rush, I like it slow
Can't hold it any longer, so let it go
Open the gates, do you wanna fall up in heaven
Don't worry, I let myself in, all I heard was...

"Heyyyy! Heyy-ayyaahhyy" --&62; Erick Sermon (Redman's "Watch Yo' Nugget")
(sample repeats until third verse)

Give em the finger!
All my homies go..
Throw your fingers up!
That's just the Thug in me girl, you know
Peep out all my homies, y'know, it's like

singing

I know you've been searchin for someone
To make you happy, and get the job done
You say you need it, a man with money
But I can't be there, and will you still care

Verse Three:

A lot of people think it's easy, to settle down
Got a woman that'll please me, in every town
I don't wanna but I gotta do it, the temptation
got me ready to release the fluid, sensation
sit down and conversate like you know me, take my hand
Cause even Thugs get lonely, understand
Even the hardest of my homies need attention
Catch you blowin up the telephone, reminiscin
I wanna take you to the movies, and the park
Let's find a spot for you to do me, in the dark
Now that it's passion, hold me tight
Don't need lights, I can see you by the moonlight
I know your man ain't lovin you right
You're lonely and depressed you need a Thug in your life
Enough talkin, you want me to leave, I'll get to walkin
See you later, cause baby I'm a player, and all I heard



Клип 2Pac - Temptations (Lyrics)


Похожее:

  • Tupac - I Don't Give A Fuck
    Tupac - I Don't Give A Fuck
  • 2pac better days
    2pac better days
  • 2pac- Still Ballin
    2pac- Still Ballin
  • 2Pac - Michael Jordan - Holla if ya hear me REMIX DJ MP3 2012
    2Pac - Michael Jordan - Holla if ya hear me REMIX DJ MP3 2012
  • 2pac nothing to lose
    2pac nothing to lose
  • 2Pac feat. Outlawz - Fuck 'Em All - Better Dayz
    2Pac feat. Outlawz - Fuck 'Em All - Better Dayz
  • 2pac -  Careless Whisper [Sucka for love]  (lyrics)
    2pac - Careless Whisper [Sucka for love] (lyrics)
  • 2Pac - Until The End Of Time
    2Pac - Until The End Of Time
  • tupac-breathing
    tupac-breathing
  • 2Pac Thug N U Thug N Me (Feat. KC and JoJo)
    2Pac Thug N U Thug N Me (Feat. KC and JoJo)
  • MC Breed Ft 2Pac - Gotta Get Mine
    MC Breed Ft 2Pac - Gotta Get Mine
  • 2Pac - Thug Life - Stay True
    2Pac - Thug Life - Stay True
  • Deadly Combination - Biggie Ft. 2Pac & Big L (UNRELEASED 2003) Best & Full Version [HQ]
    Deadly Combination - Biggie Ft. 2Pac & Big L (UNRELEASED 2003) Best & Full Version [HQ]
  • Eminem & Tupac - When I'm Gone (Remix)
    Eminem & Tupac - When I'm Gone (Remix)